Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Gündem › Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmalar...
Gündem

Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı

Kıbrıs Gazetesi · 7 saat önce
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü'ndeki çöplükte çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlattı. Bakan Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak yetkililerden bilgi aldı.
#inceleme #yetkililer #Hüseyin Çavuş #Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı #çöplük #Yıldırım köyü #rehabilitasyon çalışmaları #çevresel iyileştirme
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

26. Uluslararası Mağusa Kültür Sanat Festivali’nde bu akşam Kyprogeneia müzikali sahne alacak
Artı 392
Çavuşoğlu: “KKTC’de devlet okullarında eğitim ücretsizdir, kayıt ücreti diye bir şey yok”
Detay Gazetesi
KTAMS çağrı yaptı: Odacı yoksa grev ve eylem var
MyKıbrıs
"Kıbrıs Türk halkının haklı taleplerini daha yapıcı bir anlayışla değerlendirin"
MyKıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.