Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü'ndeki çöplükte çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlattı. Bakan Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak yetkililerden bilgi aldı.
Haberin Tamamını Oku →