Tatar görevi bırakıyor
Çetinkaya Kulübü'nün başkanı Mehmet Tatar, uzun yıllar süren görevini bırakma kararı aldığını duyurdu. Kulübün ekonomik sorunlarına ve yetersiz desteğe dikkat çeken Tatar, sponsor bulma konusunda da zorluk yaşandığını vurguladı.
Haberin Tamamını Oku →