Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Gündem › Tatar, “Benden bu kadar” dedi
Gündem Ekonomi Spor

Tatar, “Benden bu kadar” dedi

Kıbrıs Gazetesi · 6 saat önce
Çetinkaya Kulübü'nün başkanı Mehmet Tatar, uzun yıllar süren görevini sonlandırdığını açıkladı. Kulübün ekonomik zorluklarına ve yetersiz destek ile sponsor bulma güçlüğüne dikkat çekti.
#kulüp #destek #başkent #sponsor #Çetinkaya #başkanlık #ekonomik sıkıntılar #Tatar
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

UBP PM toplandı: Mevcut 7 başkan tekrar aday, LAÇ'ta ise değişiklik var
MyKıbrıs
LDH, Ankara programını çeşitli kurum ziyaretleriyle tamamladı
Bağımsız Gazete
Göksel Saydam: Kamu maaşlarına müdahale piyasayı daha da kötüleştirir
Kıbrıs Postası
"Tek hedef seçim kazanmak değil, ülkeyi uzun yıllar yönetecek istikrarlı, güçlü hükümet"
MyKıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.