Tatar, “Benden bu kadar” dedi
Çetinkaya Kulübü'nün başkanı Mehmet Tatar, uzun yıllar süren görevini sonlandırdığını açıkladı. Kulübün ekonomik zorluklarına ve yetersiz destek ile sponsor bulma güçlüğüne dikkat çekti.
Haberin Tamamını Oku →