Sıcaklık 39 dereceye çıkıyor: Meteorolojiden, "tedbirsiz güneşte kalınmaması" uyarısı

Meteoroloji Dairesi, iç kesimlerde hava sıcaklığının 39 dereceye ulaşacağını belirterek, 11.00-16.00 saatlerinde güneş altında 10 dakikadan fazla kalınmaması gerektiğini vurguladı. Tedbir alınması önemle tavsiye edildi.
Haberin Tamamını Oku →