Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Dünya › Rusya, Ay’da nükleer enerji santrali kurmayı planl...
Dünya Teknoloji

Rusya, Ay’da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor

Kıbrıs Gazetesi · 1 gün önce
Rusya, 2036'ya kadar Ay yüzeyinde enerji ihtiyacını karşılamak üzere nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor. Bu proje, Rusya'nın Ay programı ve uluslararası işbirlikleri çerçevesinde gerçekleştirilecek.
#Rusya #ay #uluslararası işbirlikleri #nükleer enerji #enerji santrali #2036 #Ay programı
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Akpınar: “Güvenlik pazarlık konusu değildir. Egemenlik müzakere masasında azaltılacak bir hak değildir..”
Kıbrıs Manşet
Akpınar: Güvenlik pazarlık konusu değildir
Gündem Kıbrıs
11. Uluslararası Akdeniz Pişmiş Toprak Sempozyumu devam ediyor
Bağımsız Gazete
Medine’de erken İslam dönemine ait keşifler, Kur’an-ı Kerim’in tarihine ışık tutuyor
Kıbrıs Gazetesi
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.