Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle son 24 saatte yaklaşık 3 bin kişi hastanelik oldu
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle son 24 saatte yaklaşık 3 bin kişi hastaneye başvurdu. Meteoroloji, 37 vilayette kırmızı, 48 vilayette ise turuncu alarm vererek sıcaklıkların 42 dereceye kadar çıkabileceğini bildirdi.
Haberin Tamamını Oku →