Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Gündem › Muğla'da orman yangını çıktı
Gündem

Muğla'da orman yangını çıktı

Kıbrıs Manşet · 5 saat önce
Muğla'nın Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda çıkan yangına, rüzgarın etkisiyle hızla yayıldı. Yangına Orman Genel Müdürlüğü ekipleri, 2 helikopter ve 6 arazöz ile müdahale ediyor.
#Muğla #rüzgar #helikopter #Orman Genel Müdürlüğü #orman yangını #arazöz #Gölbent Mahallesi #yangın müdahalesi
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Rum İstinaf'ı Kıbrıslı Türk'ün Baf Havalimanı arazisi için açtığı 41 milyon euroluk davayı reddetti
MyKıbrıs
Üstel'den yatırımcılara "hukuk güvencesi"
MyKıbrıs
Yasalara ve teamüllere uyacaksınız!
Yeni Düzen
Limasol'da yangın!
Haber Kıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.