Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Sağlık › Kürşat: “Üreticiler Hâlâ Ödeme Bekliyor"
Sağlık

Kürşat: “Üreticiler Hâlâ Ödeme Bekliyor"

Kıbrıs Gerçek · 3 saat önce
CTP Milletvekili Fide Kürşat, Meclis'te narenciye, hayvancılık ve balıkçılık sektörlerindeki sorunları dile getirerek, hükümetin geçmişle meşgul olduğunu ve üreticilerin hala ödeme beklediğini vurguladı.
#hükümet #CTP #Meclis #hayvancılık #üreticiler #narenciye #balıkçılık #Kürşat
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Sıcaklık alarmı verilen Fransa'da serinlemek için suya giren 13 kişi boğularak öldü
Kıbrıs Manşet
"Kıbrıs'ta hakikatin adı iki millettir, iki devlettir, iki ayrı egemen iradedir"
MyKıbrıs
“Artık geçici bir kriz değil, yapısal bir kamu maliyesi krizi içindeyiz”
Yeni Düzen
Çavuşoğlu: Okul Sporlarına Yapılan Yatırımlar Meyvesini Veriyor
Haber Kıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.