Hasipoğlu: Bakanlığımızda veri kaybı yaşanmadı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu, Cumhuriyet Meclisi'nde yaptığı açıklamada, bakanlıklarında veri kaybı yaşanmadığını ve dijital güvenliğin önemini vurguladı.
Haberin Tamamını Oku →