Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Teknoloji › Hasipoğlu: Bakanlığımızda veri kaybı yaşanmadı
Teknoloji

Hasipoğlu: Bakanlığımızda veri kaybı yaşanmadı

Haber Kıbrıs · 4 saat önce
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu, Cumhuriyet Meclisi'nde yaptığı açıklamada, bakanlıklarında veri kaybı yaşanmadığını ve dijital güvenliğin önemini vurguladı.
#açıklama #Cumhuriyet Meclisi #Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı #bakanlık #Oğuzhan Hasipoğlu #önem #veri kaybı #dijital güvenlik
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Trump'tan kafa karıştıran "Harika kızım" paylaşımı
Kıbrıs Manşet
Kanada'da silahlı saldırı sonucu 1 polis hayatını kaybetti, 1'i polis 2 kişi yaralandı
Kıbrıs Manşet
Siber saldırı iddiasında bir kişi yakalandı: Herhangi bir veri kaybı veya veri sızıntısı yok
MyKıbrıs
Burak Maviş'ten AÖA Yasasına Sert Tepki!
Kıbrıs Gerçek
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.