Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Kültür › Güney'e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi
Kültür

Güney'e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi

Gündem Kıbrıs · 2 saat önce
Güney Kıbrıs'ta, Avusturya'dan gelen bir paket içinde 8 kilogram uyuşturucu olduğu belirlendi. Paket, "resim boya malzemeleri" olarak tanıtılan 40 naylon poşet haşhaş tohumları içeriyordu.
#Güney Kıbrıs #uyuşturucu #Avusturya #paket #naylon poşet #haşhaş tohumları #postayla #resim boya malzemeleri
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Anastasiadis, " itibar suikastına uğramaktan" rahatsız...
Halkın Sesi Kıbrıs
"Eğitim, parti değil, memleket meselesidir... AÖA'yı korumak ve geliştirmek hepimizin görevidir"
MyKıbrıs
İskele’de Drift Show heyecanı yaşanacak
Kıbrıs Gazetesi
Ülke borca boğuldu
Halkın Sesi Kıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.