Güneyde kamu işçileri greve çıktı
Güney Kıbrıs'ta saatlik ücretli kamu işçileri, maaş artışı ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi talebiyle 24 saatlik greve gitti. Çalışanlar, Maliye Bakanlığı önünde toplanarak Başkanlık Sarayı'na yürüyüp muhtıra sundu.
Haberin Tamamını Oku →