Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Ekonomi › Güneyde kamu işçileri greve çıktı
Ekonomi Güney Kıbrıs

Güneyde kamu işçileri greve çıktı

Bugün Kıbrıs · 7 saat önce
Güney Kıbrıs'ta saatlik ücretli kamu işçileri, maaş artışı ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi talebiyle 24 saatlik greve gitti. Çalışanlar, Maliye Bakanlığı önünde toplanarak Başkanlık Sarayı'na yürüyüp muhtıra sundu.
#grev #Güney Kıbrıs #çalışma koşulları #Maliye Bakanlığı #Başkanlık Sarayı #maaş artışı #kamu işçileri #muhtıra
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

Konut fiyatları tırmanışta
Halkın Sesi Kıbrıs
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatları yılın ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 7,5 arttı
Kıbrıs Postası
Denktaş: “Et temel tüketim maddesi kapsamına alınmalı ve yüzde sıfır KDV uygulanmalı”
Kıbrıs Manşet
TAM Parti'den et fiyatlarını düşürmeye yönelik yol haritası
MyKıbrıs
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.