Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600'den fazla köpeği kısırlaştırarak, 400 köpeği rehabilite etti ve 350 köpeğin tedavisini gerçekleştirdi.
Haberin Tamamını Oku →