Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Gündem › Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın h...
Gündem Sağlık Güney Kıbrıs

Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı

Yeni Düzen · 2 saat önce
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600'den fazla köpeği kısırlaştırarak, 400 köpeği rehabilite etti ve 350 köpeğin tedavisini gerçekleştirdi.
#Gazimağusa #hayvan #tedavi #rehabilitasyon #köpek #Gazimağusa Belediyesi #son beş yıl #kısırlaştırma
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

YSK "karma oy" iddialarını yalanladı
MyKıbrıs
Bu hafta sıcaklık bir derece daha artacak
MyKıbrıs
Bir haftada 2 bin 255 sürücüye ceza: Sürat ilk sırada
MyKıbrıs
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na Tepki: “Sorunlardan Kaçıyorlar”
Detay Gazetesi
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.