Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi
Emekliye ayrılan ve 30 yıl hizmet veren polis memurlarına plaketleri, Polis Genel Müdürü Ali Adalier'in katıldığı bir törenle verildi. Törende emekli polisler ve aileleri de yer aldı.
Haberin Tamamını Oku →