Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Kültür › Elektrik depolamada ilk büyük adım: Boşa giden ene...
Kültür Güney Kıbrıs

Elektrik depolamada ilk büyük adım: Boşa giden enerji bataryalara alınacak

Bugün Kıbrıs · 5 saat önce
Güney Kıbrıs, elektrik enerjisini depolamak için ilk merkezi batarya sistemlerini kuruyor. Toplam 120 MW kapasiteli bu sistemler, fotovoltaik üretimindeki şebeke sınırlamalarını aşmayı hedefliyor.
#Kıbrıs #Güney Kıbrıs #fotovoltaik #Enerji Depolama #elektrik enerjisi #batarya sistemleri #Kıbrıs İletim Sistemi Operatörü #merkezi batarya
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

İskele Rallisi’nde bir ilk yaşanacak
Halkın Sesi Kıbrıs
Trump'tan kafa karıştıran "Harika kızım" paylaşımı
Kıbrıs Manşet
Elektrik aksamları kısa devre yaptı: Araç ve yaklaşık 2 dönüm kuru ot kül oldu
Gündem Kıbrıs
Erhürman: “Halkımızın çözüm iradesi çerçevesinde Genel Sekreter’in çabalarını destekliyoruz”
Kıbrıs Manşet
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.