Bakan Çavuşoğlu: Devletin veliden bir kuruş talebi yoktur
Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, okullardaki kayıt döneminde velilerden devletin herhangi bir bağış talep etmediğini belirtti. Bağış miktarının ise okullar tarafından belirlendiğini ifade etti.
Haberin Tamamını Oku →