Kibris365 AMP
Ana Sayfa › Türkiye › Atletlerimiz Eskişehir’de Parladı
Türkiye

Atletlerimiz Eskişehir’de Parladı

Artı 392 · 3 saat önce
Eskişehir'deki Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası'nda atletlerimiz başarılı sonuçlar elde etti. Ecem Nehir Çelik uzun atlamada Türkiye üçüncüsü olurken, Mert Tut ve Arda Yurttaş 200 metrede finale kaldı.
#Türkiye #Eskişehir #atletizm #Arda Yurttaş #Ecem Nehir Çelik #Aydın Onur #U20 Türkiye Şampiyonası #Mert Tut
Haberin Tamamını Oku →

İlgili Haberler

İngiliz milletvekillerine Kıbrıs sorunu ile ilgili binlerce mesaj yağdı
Kıbrıs Manşet
Atalay Talaykurt: “Sorunları Konuşmak İçin Değil, Çözmek İçin Geliyoruz”
Halkın Sesi Kıbrıs
Türkoğlu: Alpet Click, Kuzey Kıbrıs'ın güveniyle büyümeye devam ediyor
Kıbrıs Gerçek
Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Venezuela için "geçmiş olsun" mesajı
Kıbrıs Manşet
Kibris365

KKTC'nin haber agregasyon platformu

Ana Sayfa Gizlilik Kullanım Şartları Künye

© 2026 Kibris365 — Tüm hakları saklıdır.