11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlamasından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli bir şekilde geçtiğini açıkladı. Bakan, bölgedeki gelişmeleri sürekli izlediklerini belirtti.
Haberin Tamamını Oku →